Jamie appreciation thread.

In this section of the forum you can talk specifically about the Monkeys. Who are they? Where do they come from? And what the hell am I doing on this forum? Find out HERE

Moderator: Moderators

Postby Lizzi » Mon Apr 17, 2006 7:39 pm

His nick is Cookie, but the Cookie monster thing comes from the muppet of that name in Sesame STreet... no? Makes perfect sense to me...

Anyway, on with the pix! Here are some of my fave:


Image

Image

Image

Shall stop here for now!

And may i just add that he's one of my fave guitarist.

And what's a "Pete Townsend"????
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby Josie » Wed Apr 19, 2006 1:04 pm

<333
<i>If Carlsberg made bands,Arctic Monkeys would still be better </i>
<b>Time Square Can't shine as bright as you <3 </b>
User avatar
Josie
Brucey Wayne
 
Posts: 1542
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:42 pm
Location: Chelters

Postby Lizzi » Wed Apr 19, 2006 5:17 pm

lol! i thought you would Josie! :wink:
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby Josie » Wed Apr 19, 2006 7:41 pm

haha but im completely gutted and need as many jamie pix as i can obtain lol.
<i>If Carlsberg made bands,Arctic Monkeys would still be better </i>
<b>Time Square Can't shine as bright as you <3 </b>
User avatar
Josie
Brucey Wayne
 
Posts: 1542
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:42 pm
Location: Chelters

Postby Lizzi » Wed Apr 19, 2006 10:19 pm

I have *goes to count* about 150...

Talk about fangirl - huh?? i have too much time on my hands sometimes and i blame the offish forum for having a Cookie appreciation thread and hell! i just blame him for being so cute lol....

And btw, i now know what a Pete Townsend is... lol!! I dunno why but i had forgotten he was the Who's guitarist... have to say the guy was pretty weird... lol!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby The french way » Sun May 07, 2006 1:26 pm

Lizzi wrote:His nick is Cookie, but the Cookie monster thing comes from the muppet of that name in Sesame STreet... no? Makes perfect sense to me...

Anyway, on with the pix! Here are some of my fave:


Image

Image

Shall stop here for now!

And may i just add that he's one of my fave guitarist.


huh jamie in a lacoste (french) tshirt i loooooooove that :roll: !! the strokes tshirt is also quite beautiful...

but i have a question: who is the lead guitarist: jamie or alex? cos I' ve been noticing that sometimes alex plays solos... (i think) :?: :?:
User avatar
The french way
Brucey Wayne
 
Posts: 1798
Joined: Sat Apr 22, 2006 5:10 pm

Postby Josie » Sun May 07, 2006 4:35 pm

i think its jamie
coz otherwise it would be weird him being there.
and then alex takes solos sometimes
<i>If Carlsberg made bands,Arctic Monkeys would still be better </i>
<b>Time Square Can't shine as bright as you <3 </b>
User avatar
Josie
Brucey Wayne
 
Posts: 1542
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:42 pm
Location: Chelters

Postby now-then-mardy-bum » Sun May 07, 2006 4:40 pm

eww he has chest hair!! you can see at the top of him on one of the pictures u've put on here! anyways carry on...
Image

*^^ The Automatic ^^*
User avatar
now-then-mardy-bum
A Teddy Picker
 
Posts: 2849
Joined: Sat May 06, 2006 3:50 pm
Location: I said it's Dorset mate, via Bournemouth please!?

Postby Daniell » Sun May 07, 2006 9:24 pm

all 4 memebers r the 'titties' lol (awsum)
User avatar
Daniell
Three figure posting!
 
Posts: 163
Joined: Thu Apr 27, 2006 2:52 pm
Location: King's Lynn

Postby Lizzi » Mon May 08, 2006 1:29 am

now-then-mardy-bum wrote:eww he has chest hair!! you can see at the top of him on one of the pictures u've put on here! anyways carry on...


Yeah leave him to me... LOVE his chesthair!! So manly! That's mainly why that pix is one of my fave!!! But yeah, leave him to me.... mouahahahaha! *so fangirl i know!! lmfao! :roll: *
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby The french way » Mon May 08, 2006 3:15 pm

Daniell wrote:all 4 memebers r the 'titties' lol (awsum)


titties? :oops: what does that mean?
User avatar
The french way
Brucey Wayne
 
Posts: 1798
Joined: Sat Apr 22, 2006 5:10 pm

Postby Lizzi » Mon May 08, 2006 5:18 pm

The french way wrote:
Daniell wrote:all 4 memebers r the 'titties' lol (awsum)


titties? :oops: what does that mean?


I ditto that, What's that word?
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby Josie » Mon May 08, 2006 5:25 pm

lol i think they mean just like cool as.. :P
Not sure though
<i>If Carlsberg made bands,Arctic Monkeys would still be better </i>
<b>Time Square Can't shine as bright as you <3 </b>
User avatar
Josie
Brucey Wayne
 
Posts: 1542
Joined: Wed Oct 26, 2005 12:42 pm
Location: Chelters

Postby Lizzi » Mon May 08, 2006 11:12 pm

would make sense... cheers Josie!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby AlisonFasheeta » Mon May 08, 2006 11:30 pm

Lizzi wrote:
now-then-mardy-bum wrote:eww he has chest hair!! you can see at the top of him on one of the pictures u've put on here! anyways carry on...


Yeah leave him to me... LOVE his chesthair!! So manly! That's mainly why that pix is one of my fave!!! But yeah, leave him to me.... mouahahahaha! *so fangirl i know!! lmfao! :roll: *


I can't even see chest hair?? There's like four! Relax, you could pull them out if they were really bothering you.
Image
User avatar
AlisonFasheeta
Moderator
Moderator
 
Posts: 1768
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:34 pm

PreviousNext

Return to The Arctic Monkeys

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron