Page 3 of 4

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 1:29 am
by arctic
Also I said I stole them from the official forum.

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 10:05 am
by now-then-mardy-bum
:milton: ... :( :? :milton: << my reaction to what you just said! :D

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 7:22 pm
by surrey_casual
b-sides????

choo choo maybe, want some fresh ones though

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 8:04 pm
by Josie
arent the b sides going to be covers??

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 2:51 pm
by now-then-mardy-bum
yeah, heard in many places that there gonna be covers!!! :) hope they cover summat of WAS, cause that'll be awesome!!!!

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:27 am
by Lizzi
Jo Whiley did say the b-Sides were gonna be covers.... hardly the GA one... please dont!! lol!!! Summat original would do great i think... like... erm... covers from old bands...

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 12:47 am
by ur-a-scumbag-dont-u-know
AHHHHHHHHHHHHHHH THE SUSPENSE IS KILLING ME!!!!!! I really wanna hear the new song can anyone tell me where i can hear it??

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 9:54 pm
by now-then-mardy-bum
leave before the lights come on, yeah, go on to http://www.bbc.co.uk/radio/aod/mainfram ... 1/zane_thu


then you just wait 30 seconds and it'll be on or, go on to: www.bbc.co.uk/radio1/zanelowe then click on thursdays show and wait 30 seconds and it'll be on!! :D :D

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 11:21 pm
by ur-a-scumbag-dont-u-know
thanx heaps now-then-mardy-bum :D

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 5:10 pm
by now-then-mardy-bum
ah, anytime :wink: my name is Nicole by the way! :D

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 1:12 am
by ur-a-scumbag-dont-u-know
awesum
lol kk thanks then nicole :)

PostPosted: Wed Jul 12, 2006 4:36 pm
by now-then-mardy-bum
ur-a-scumbag-dont-u-know wrote:awesome
lol kk thanks then nicole :)


:D :D :D :D :D :D :D :D :D

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 1:12 am
by Space Invader
Dancing Shoes, Mardy Bum, A Certain Romance : all blinders that would have became classic British Rock music and cemented Arctic Monkeys in music history...

i think its a bit stupid to be going for new stuff right off

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 6:17 pm
by now-then-mardy-bum
i think 'tis cool that they're releasing new stuff! 8)

PostPosted: Thu Jul 13, 2006 10:50 pm
by Lizzi
Space Invader wrote:Dancing Shoes, Mardy Bum, A Certain Romance : all blinders that would have became classic British Rock music and cemented Arctic Monkeys in music history...

i think its a bit stupid to be going for new stuff right off


Gotta say I kinda agree with you there... I mean they're releasing a single now, off of an album they haven't finished yet... what they'll release singles after singles before the new alb is out??? Now I don't say if the next alb was out by the end of November or summat like that, but if it's next year, yeah it's a tad too early... But then, having another single released from WPIATWIN would be like re-releasing IBYLGOTD!! lol! Dunno really...