MTV Spanking New Music Tour

Seen a new band lately and want to share in the delight of their musical expertise?

Have you heard of a band and want to know more info?

Have some information on a band that people should know? Yes! Then come on in my Monkey chum...

Moderator: Moderators

MTV Spanking New Music Tour

Postby surrey_casual » Mon Jul 10, 2006 7:02 pm

http://www.mtv.co.uk/mtvuk/events/spankingnew/

just bought my ticket for brixton, anyone else going?

wolfmother, forward russia, maccabees, fields.........im in heaven
2005-3 2006-4 2007-3 2008-?

www.myspace.com/honeyfitsmusic

"waar de partij is"
surrey_casual
He smiled in the fucking bakery!
 
Posts: 3338
Joined: Wed Oct 26, 2005 8:52 pm
Location: THE BIG LDN. BLAP BLAP

Postby now-then-mardy-bum » Mon Jul 10, 2006 7:13 pm

nah, not going, lucky you Scott :( :( but the maccabees are great though!!! :)
Image

*^^ The Automatic ^^*
User avatar
now-then-mardy-bum
A Teddy Picker
 
Posts: 2849
Joined: Sat May 06, 2006 3:50 pm
Location: I said it's Dorset mate, via Bournemouth please!?

Postby irishscummyman » Mon Jul 10, 2006 9:13 pm

might go to dublin, not sure yet, not big into forward russia, but wolfmother would be awesome
User avatar
irishscummyman
Moderator
Moderator
 
Posts: 1186
Joined: Mon Jan 02, 2006 8:24 pm
Location: Donegal Ireland

Postby arctic » Mon Jul 10, 2006 9:53 pm

I am going to go to Leeds sheerly because of WolfMother.

I got this information yesterday from their MailingList! Whoop!
User avatar
arctic
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 2955
Joined: Mon Oct 10, 2005 1:16 pm
Location: Sheffield, Rotherham, Barnsley

Postby surrey_casual » Mon Jul 10, 2006 10:14 pm

wolfmother are ace, will be the highlight.
2005-3 2006-4 2007-3 2008-?

www.myspace.com/honeyfitsmusic

"waar de partij is"
surrey_casual
He smiled in the fucking bakery!
 
Posts: 3338
Joined: Wed Oct 26, 2005 8:52 pm
Location: THE BIG LDN. BLAP BLAP

Postby Lizzi » Tue Jul 11, 2006 1:32 am

Yeah i am going! of course I am going! i mean the gig will be held like right next door to where i live! pfff!! what a question Scott... thought you were more original than that....

boy i can talk crap sometimes... I think tonight's the peak! lol!!

In all honesty, if i were to go, it'd be for Wolfmother as well!! WOMAN!!! YOU KNOW YOU, WOMAN!!!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby surrey_casual » Tue Jul 11, 2006 5:16 pm

Lizzi wrote:Yeah i am going! of course I am going! i mean the gig will be held like right next door to where i live! pfff!! what a question Scott... thought you were more original than that....

boy i can talk crap sometimes... I think tonight's the peak! lol!!

In all honesty, if i were to go, it'd be for Wolfmother as well!! WOMAN!!! YOU KNOW YOU, WOMAN!!!


i think the jealousy is at its peak! :D

why dont you, when you finish uni, just take a loan out buy a flight to london, crash at mine and go to as many gigs in a week as possible! starting with bromheads! ending with monkeys!
2005-3 2006-4 2007-3 2008-?

www.myspace.com/honeyfitsmusic

"waar de partij is"
surrey_casual
He smiled in the fucking bakery!
 
Posts: 3338
Joined: Wed Oct 26, 2005 8:52 pm
Location: THE BIG LDN. BLAP BLAP

Postby Lizzi » Tue Jul 11, 2006 5:31 pm

surrey_casual wrote:
Lizzi wrote:Yeah i am going! of course I am going! i mean the gig will be held like right next door to where i live! pfff!! what a question Scott... thought you were more original than that....

boy i can talk crap sometimes... I think tonight's the peak! lol!!

In all honesty, if i were to go, it'd be for Wolfmother as well!! WOMAN!!! YOU KNOW YOU, WOMAN!!!


i think the jealousy is at its peak! :D

why dont you, when you finish uni, just take a loan out buy a flight to london, crash at mine and go to as many gigs in a week as possible! starting with bromheads! ending with monkeys!


jealousy is at its peak indeed!

Mmmm living the big life hey?? I still have time to figure out what i'll do... but that's one more option! Cheers Scott!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby surrey_casual » Tue Jul 11, 2006 5:56 pm

Lizzi wrote:
surrey_casual wrote:
Lizzi wrote:Yeah i am going! of course I am going! i mean the gig will be held like right next door to where i live! pfff!! what a question Scott... thought you were more original than that....

boy i can talk crap sometimes... I think tonight's the peak! lol!!

In all honesty, if i were to go, it'd be for Wolfmother as well!! WOMAN!!! YOU KNOW YOU, WOMAN!!!


i think the jealousy is at its peak! :D

why dont you, when you finish uni, just take a loan out buy a flight to london, crash at mine and go to as many gigs in a week as possible! starting with bromheads! ending with monkeys!


jealousy is at its peak indeed!

Mmmm living the big life hey?? I still have time to figure out what i'll do... but that's one more option! Cheers Scott!


go for it, YOYO, your only young once. i always go places i know i shouldnt but, what if you miss summit and its the best gig or party ever, and think shit i wish i had done that!!!

:D
2005-3 2006-4 2007-3 2008-?

www.myspace.com/honeyfitsmusic

"waar de partij is"
surrey_casual
He smiled in the fucking bakery!
 
Posts: 3338
Joined: Wed Oct 26, 2005 8:52 pm
Location: THE BIG LDN. BLAP BLAP

Postby ZacMagnum » Wed Jul 12, 2006 4:00 am

aww shit I wish I could go! ¡Forward, Russia! is soooooooo good! The new CD is ace!
Bring on the backlash!!

Image
User avatar
ZacMagnum
Three figure posting!
 
Posts: 177
Joined: Mon Apr 10, 2006 7:47 pm
Location: Philadelphia, Pennsylvania, USA


Return to Other bands...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest