Arctic Monkeys win....obviously - Mercury Music

Latest News on the Arctic Monkeys
(Viewable on arctic-monkeys.com)

Postby Lizzi » Tue Sep 12, 2006 4:10 pm

AlisonFasheeta wrote:
arctic wrote:
merrymary wrote:ugh... again :? :D


LMFAO you said well done again!
That is actually quite funny.

It's actually "quite contrary" I don't know what you learned in preschool, but whatever. :roll:

Her names MerryMary... in case no one got that. I know it was stupid, but it's all I got.

Looooool!! good one Alison... hahaha! I never would have made that link with her name...

Do you need more explanation Mark? lol
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby arctic » Wed Sep 13, 2006 12:01 am

Lizzi wrote:Do you need more explanation Mark? lol


Nah, I never knew it was "Merry Mary", always thought it was said twice as MAry Mary.

Anyway, not a fan of nursery rhymes ever since I left nursery! Last year...
User avatar
arctic
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 2955
Joined: Mon Oct 10, 2005 1:16 pm
Location: Sheffield, Rotherham, Barnsley

Postby AlisonFasheeta » Wed Sep 13, 2006 1:47 am

arctic wrote:
Lizzi wrote:Do you need more explanation Mark? lol


Nah, I never knew it was "Merry Mary", always thought it was said twice as MAry Mary.

Anyway, not a fan of nursery rhymes ever since I left nursery! Last year...

It is Mary Mary. :roll: Does everything have to be perfect for you Mark? When are you gonna give me a break? :cry:
Image
User avatar
AlisonFasheeta
Moderator
Moderator
 
Posts: 1768
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:34 pm

Postby Lizzi » Wed Sep 13, 2006 3:47 am

AlisonFasheeta wrote:
arctic wrote:
Lizzi wrote:Do you need more explanation Mark? lol


Nah, I never knew it was "Merry Mary", always thought it was said twice as MAry Mary.

Anyway, not a fan of nursery rhymes ever since I left nursery! Last year...

It is Mary Mary. :roll: Does everything have to be perfect for you Mark? When are you gonna give me a break? :cry:

Awwwwwww Alison!! Yer sense of humour is prolly just too advance for Mark... you know how guys can be....

No offence loverboy! :wink:
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby arctic » Wed Sep 13, 2006 12:47 pm

I think it's more the other way round. I just have such a vast database of knowledge in my head that if someone get's something wrong then my head want's to explode!

I think this "What, she thinks it's Merry Mary? It can't be, surely not, my mind, grrr, information" then I doubted even myself. The shame on me!
User avatar
arctic
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 2955
Joined: Mon Oct 10, 2005 1:16 pm
Location: Sheffield, Rotherham, Barnsley

Postby Lizzi » Wed Sep 13, 2006 3:57 pm

arctic wrote:I think it's more the other way round. I just have such a vast database of knowledge in my head that if someone get's something wrong then my head want's to explode!

If you prefer to believe that... :wink:
Last edited by Lizzi on Thu Sep 14, 2006 12:09 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby AlisonFasheeta » Wed Sep 13, 2006 11:04 pm

arctic wrote:I think it's more the other way round. I just have such a vast database of knowledge in my head that if someone get's something wrong then my head want's to explode!

I think this "What, she thinks it's Merry Mary? It can't be, surely not, my mind, grrr, information" then I doubted even myself. The shame on me!

I never said it was Merry Mary! Once again if we weren't on this stupid fucking forum and I just said it to your face it'd make more sense, I wouldn't have to scribble it on a napkin for you to show you that I actually meant Mary Mary even though she's Merry Mary.
"Mary Mary quite contrary." "But she's Merry Mary." "Well that's what I said." "Noooo you said Mary Mary." "How did you know I said it with an 'A' She has an 'E'" "YOU ACTUALLY THINK THE NURSERY RHYME HAS AN E" "No, Merry Mary has an 'E'" "Exactly! You idiot it's Mary Mary."

Yeah, that doesn't happen in real life.
Image
User avatar
AlisonFasheeta
Moderator
Moderator
 
Posts: 1768
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:34 pm

Postby arctic » Thu Sep 14, 2006 12:17 am

AlisonFasheeta wrote:I never said it was Merry Mary! Once again if we weren't on this stupid fucking forum and I just said it to your face it'd make more sense, I wouldn't have to scribble it on a napkin for you to show you that I actually meant Mary Mary even though she's Merry Mary.
"Mary Mary quite contrary." "But she's Merry Mary." "Well that's what I said." "Noooo you said Mary Mary." "How did you know I said it with an 'A' She has an 'E'" "YOU ACTUALLY THINK THE NURSERY RHYME HAS AN E" "No, Merry Mary has an 'E'" "Exactly! You idiot it's Mary Mary."

Yeah, that doesn't happen in real life.


I believe that to be Sarcasm.
And aswell as having an E it has an extra R!

Wow, an argument over a Nursery rhyme, forum's cover everything.
It's not actually an argument, just a joke that was "linked" (and understood first time), it was just the merry part that got me. I always thought it was Mary Mary and after Alison tried to crack a joke it made me think twice, then I found out it was part of the joke.

Maybe next time we will all have to record it and then play it back :?

Am I in the bad books.
Or would you like to french me :wink: Explain Lizzi if she is confused...
User avatar
arctic
Site Admin
Site Admin
 
Posts: 2955
Joined: Mon Oct 10, 2005 1:16 pm
Location: Sheffield, Rotherham, Barnsley

Postby Lizzi » Thu Sep 14, 2006 12:20 am

arctic wrote:
AlisonFasheeta wrote:I never said it was Merry Mary! Once again if we weren't on this stupid fucking forum and I just said it to your face it'd make more sense, I wouldn't have to scribble it on a napkin for you to show you that I actually meant Mary Mary even though she's Merry Mary.
"Mary Mary quite contrary." "But she's Merry Mary." "Well that's what I said." "Noooo you said Mary Mary." "How did you know I said it with an 'A' She has an 'E'" "YOU ACTUALLY THINK THE NURSERY RHYME HAS AN E" "No, Merry Mary has an 'E'" "Exactly! You idiot it's Mary Mary."

Yeah, that doesn't happen in real life.


I believe that to be Sarcasm.
And aswell as having an E it has an extra R!

Wow, an argument over a Nursery rhyme, forum's cover everything.
It's not actually an argument, just a joke that was "linked" (and understood first time), it was just the merry part that got me. I always thought it was Mary Mary and after Alison tried to crack a joke it made me think twice, then I found out it was part of the joke.

Maybe next time we will all have to record it and then play it back :?

Am I in the bad books.
Or would you like to french me :wink: Explain Lizzi if she is confused...

Quite frankly, i thought i got the joke, but then with this whole mess, i am not sure anymore... lol!! it's like you two have been going on about this for waaaaaaaaaaaaaay too long i just lost the hang of it... which somehow makes me laugh... haha!

Wouldn't want to have you two arguing together for real... i'd prolly leave you to it. hahaa!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby AlisonFasheeta » Thu Sep 14, 2006 12:36 am

arctic wrote:
AlisonFasheeta wrote:I never said it was Merry Mary! Once again if we weren't on this stupid fucking forum and I just said it to your face it'd make more sense, I wouldn't have to scribble it on a napkin for you to show you that I actually meant Mary Mary even though she's Merry Mary.
"Mary Mary quite contrary." "But she's Merry Mary." "Well that's what I said." "Noooo you said Mary Mary." "How did you know I said it with an 'A' She has an 'E'" "YOU ACTUALLY THINK THE NURSERY RHYME HAS AN E" "No, Merry Mary has an 'E'" "Exactly! You idiot it's Mary Mary."

Yeah, that doesn't happen in real life.


I believe that to be Sarcasm.
And aswell as having an E it has an extra R!

Wow, an argument over a Nursery rhyme, forum's cover everything.
It's not actually an argument, just a joke that was "linked" (and understood first time), it was just the merry part that got me. I always thought it was Mary Mary and after Alison tried to crack a joke it made me think twice, then I found out it was part of the joke.

Maybe next time we will all have to record it and then play it back :?

Am I in the bad books.
Or would you like to french me :wink: Explain Lizzi if she is confused...

That whole rant up there was just me being redundant and pointless, as always... but went to far that time. I should have deleted that post. Oh well... I'm all for recording conversations cause I want to hear you people speak really badly!!

Is that weird?
Image
User avatar
AlisonFasheeta
Moderator
Moderator
 
Posts: 1768
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:34 pm

Postby Lizzi » Thu Sep 14, 2006 1:34 am

AlisonFasheeta wrote:
arctic wrote:
AlisonFasheeta wrote:I never said it was Merry Mary! Once again if we weren't on this stupid fucking forum and I just said it to your face it'd make more sense, I wouldn't have to scribble it on a napkin for you to show you that I actually meant Mary Mary even though she's Merry Mary.
"Mary Mary quite contrary." "But she's Merry Mary." "Well that's what I said." "Noooo you said Mary Mary." "How did you know I said it with an 'A' She has an 'E'" "YOU ACTUALLY THINK THE NURSERY RHYME HAS AN E" "No, Merry Mary has an 'E'" "Exactly! You idiot it's Mary Mary."

Yeah, that doesn't happen in real life.


I believe that to be Sarcasm.
And aswell as having an E it has an extra R!

Wow, an argument over a Nursery rhyme, forum's cover everything.
It's not actually an argument, just a joke that was "linked" (and understood first time), it was just the merry part that got me. I always thought it was Mary Mary and after Alison tried to crack a joke it made me think twice, then I found out it was part of the joke.

Maybe next time we will all have to record it and then play it back :?

Am I in the bad books.
Or would you like to french me :wink: Explain Lizzi if she is confused...

That whole rant up there was just me being redundant and pointless, as always... but went to far that time. I should have deleted that post. Oh well... I'm all for recording conversations cause I want to hear you people speak really badly!!

Is that weird?

Not at all. I believe Mark has a funneh accent... and well you dont need to hear me speak, we both know how our accent sounds like. if i get what you mean... lol!!!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby merrymary » Fri Sep 15, 2006 7:44 pm

omg, what was that conversation about? Merry Mary, Mary Mary... what did I do?? :? :wink:
what's the problem with me, hmm?? :)
"Lady, where has your love gone?"
User avatar
merrymary
Not to feel like a twat at times is hard
 
Posts: 51
Joined: Thu Aug 10, 2006 2:21 pm
Location: Poland

Postby AlisonFasheeta » Fri Sep 15, 2006 9:36 pm

merrymary wrote:omg, what was that conversation about? Merry Mary, Mary Mary... what did I do?? :? :wink:
what's the problem with me, hmm?? :)

Nothing nothing. Don't listen to us.
Image
User avatar
AlisonFasheeta
Moderator
Moderator
 
Posts: 1768
Joined: Tue Mar 28, 2006 10:34 pm

Postby Lizzi » Fri Sep 15, 2006 10:56 pm

AlisonFasheeta wrote:
merrymary wrote:omg, what was that conversation about? Merry Mary, Mary Mary... what did I do?? :? :wink:
what's the problem with me, hmm?? :)

Nothing nothing. Don't listen to us.

Yeah we like to ramble about pretty much anything... so don't worry!
Image
User avatar
Lizzi
Moderator
Moderator
 
Posts: 2766
Joined: Fri Mar 24, 2006 2:02 am
Location: Montréal, Québec, Canada

Postby merrymary » Fri Sep 15, 2006 11:02 pm

ok ;)
"Lady, where has your love gone?"
User avatar
merrymary
Not to feel like a twat at times is hard
 
Posts: 51
Joined: Thu Aug 10, 2006 2:21 pm
Location: Poland

Previous

Return to Latest Arctic Monkeys News

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron