Have you met the Monkeys?

In this section of the forum you can talk specifically about the Monkeys. Who are they? Where do they come from? And what the hell am I doing on this forum? Find out HERE

Moderator: Moderators

Postby certainromance_ » Tue Jul 31, 2007 7:38 pm

have not heard that word for ages.



HAH. well, you know, it's a cool word. (: miffed miffed miffed
User avatar
certainromance_
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Sat Jul 28, 2007 5:47 pm
Location: Englandddd

Postby Troyman » Thu Aug 02, 2007 5:00 am

Aah! You guys are so lucky! How did you get to meet them? Just stick around after the show? I'm going in September, and it would be more than awesome to be able to meet 'em.
Troyman
Lurker
 
Posts: 5
Joined: Tue Jun 19, 2007 12:04 am

Postby certainromance_ » Thu Aug 02, 2007 7:31 pm

Troyman wrote:Aah! You guys are so lucky! How did you get to meet them? Just stick around after the show? I'm going in September, and it would be more than awesome to be able to meet 'em.


I went up to sheffield when they were on a break, around christmas time. (:
User avatar
certainromance_
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Sat Jul 28, 2007 5:47 pm
Location: Englandddd

Postby josefettwalker » Fri Aug 03, 2007 3:06 am

lucky people!!!
All you people are vampires
User avatar
josefettwalker
Riot Van
 
Posts: 1379
Joined: Mon Mar 12, 2007 12:41 am
Location: Mexico City

Postby dj_fisher » Sat Aug 04, 2007 3:31 pm

Met helders, came into my old restraunt, had a good chat.

Nearly worked with alex, he quit a few months before a started (how dare him lol)
Image
User avatar
dj_fisher
Moderator
Moderator
 
Posts: 126
Joined: Thu Jan 19, 2006 6:47 pm
Location: Chapeltown, Sheffield

Postby certainromance_ » Sat Aug 04, 2007 7:14 pm

dj_fisher wrote:Met helders, came into my old restraunt, had a good chat.

Nearly worked with alex, he quit a few months before a started (how dare him lol)


Wow. That's actually pretty good. (:
User avatar
certainromance_
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Sat Jul 28, 2007 5:47 pm
Location: Englandddd

Postby josefettwalker » Sat Aug 04, 2007 7:25 pm

certainromance_ wrote:
dj_fisher wrote:Met helders, came into my old restraunt, had a good chat.

Nearly worked with alex, he quit a few months before a started (how dare him lol)


Wow. That's actually pretty good. (:


yeah!! bad luck alex quit
All you people are vampires
User avatar
josefettwalker
Riot Van
 
Posts: 1379
Joined: Mon Mar 12, 2007 12:41 am
Location: Mexico City

Postby bellatober » Sun Aug 05, 2007 4:48 am

how long after the concert should i wait? like an estimate... cuz im going on the 5th of sept.. and its at 5 so i kinda wann noe wether ill have to spend the whole night there just to get autographs... thanks peopless
bellatober
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Wed Jun 06, 2007 9:38 pm

Postby certainromance_ » Mon Aug 06, 2007 7:53 pm

bellatober wrote:how long after the concert should i wait? like an estimate... cuz im going on the 5th of sept.. and its at 5 so i kinda wann noe wether ill have to spend the whole night there just to get autographs... thanks peopless


Not long. at the most two hours?
User avatar
certainromance_
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Sat Jul 28, 2007 5:47 pm
Location: Englandddd

Postby Troyman » Mon Aug 06, 2007 7:57 pm

certainromance_ wrote:
bellatober wrote:how long after the concert should i wait? like an estimate... cuz im going on the 5th of sept.. and its at 5 so i kinda wann noe wether ill have to spend the whole night there just to get autographs... thanks peopless


Not long. at the most two hours?


Thanks, I was wondering the same thing. Where should I wait?
I'd like to be as prepaired as possible, I'm going Sept. 12. :D
Troyman
Lurker
 
Posts: 5
Joined: Tue Jun 19, 2007 12:04 am

Postby Sofie » Tue Aug 07, 2007 1:58 pm

at the show i went too, we just waited like half an hour or an hour or something, and they came out of sort of the back entrance, then walked around the building to get to the club/bar place they were going afterwards. I talked to some other girls who met them before the gig as they were getting off the tour bus and hour or two before the gig. So if you either arrive early or stick around for a bit, you should have a fair chance of bumping into them :wink:
User avatar
Sofie
I don't wear a Balaclava
 
Posts: 480
Joined: Tue Jan 16, 2007 8:40 pm
Location: Copenhagen, Denmark

Postby bellatober » Wed Aug 08, 2007 3:05 am

thankss. i wanna make my first a.m concert memorable =]
bellatober
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 25
Joined: Wed Jun 06, 2007 9:38 pm

Postby Stoki » Sat Aug 11, 2007 11:56 am

I've met Jamie in Italy before the gig in Ferrara and had a little chat with him. I didn't take any pics because it seemed a bit stupid to me then.
We are so young we don't understand if we cannot fly...
User avatar
Stoki
I don't wear a Balaclava
 
Posts: 410
Joined: Sun Feb 04, 2007 10:57 am
Location: Poland

Postby StillTakeYouHome505 » Mon Aug 13, 2007 12:07 am

Very jealous of everyone who has met them (espec Jamie!). I went to the Warfield in San Fran and stood right in front of J. Got him to look at me once but that's it. I'm going to another gig in September in Hollywood so I'll try the waiting around thing. I'm also leaving for England tomorrow and am visiting a friend in Sheffield for a bit. Damn them being on tour tho. Maybe I'll have to go back at Christmas :D
User avatar
StillTakeYouHome505
Brianstorm
 
Posts: 92
Joined: Tue Jul 24, 2007 9:35 am
Location: California

Postby Lioness » Wed Aug 29, 2007 5:26 am

oh no but i'd love to meet them. are they going to tour nz any time soon?
See you later innovator!
User avatar
Lioness
Regularly injects Arctic Monkeys
 
Posts: 17
Joined: Tue Aug 28, 2007 4:00 pm
Location: Fiji Is.

PreviousNext

Return to The Arctic Monkeys

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron